Thursday, May 31, 2007

Søndagstur til Mbé

Utsikt over Dii-sletta

Søndag etter kirketid satt Annbjørg og meg oss i bilen for å innta middag og kirkekaffe i Mbé, en tidligere norsk misjonsstasjon halvannen times kjøring unna Ngaoundéré. Her hadde familien Kaldhol (Finn Ove, Ranveig og sønn Øystein) tilbrakt helga. For meg ble det en ”for siste gang kjøre nordover og ned fallesen (bakkene ned fra platået som Ngaoundéré ligger på)”-tur.



Motorstopp i bakkene ned mot Dii-sletta. Sjåføren ligger i skyggen under lastebilen og slapper av


Snart i Mbé!

Ranveig shopper mango på vei hjem

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei Annete

Gleder du deg til å komme hjem i igjen?????????
Men blir ikke det litt skjeteli å reise i fra Camerun????????
Har du det bra i Camurun?
men jeg håper det går bra på veien hjem.
Du må komme i klasen min å for tele
va du har gjort i Camerun så er du snill.
Cecilie gleder seg til du kommer hjem i gjen.
alle i klasen lurer på om du har blit brun jeg tror at du har blit brun.
har du lyst til å komme hjem i gjem det håper jeg.

01 June, 2007 12:29  
Anonymous Anonymous said...

hei anethe vi gleder oss til du kommer hjem og kan du mkomme inn i klasse romet og snart skal vi bjynne i 4 klasse.

01 June, 2007 12:41  

Post a Comment

<< Home