Monday, April 30, 2007

Ledig hybel i Oslo fra høsten?

Skulle trodd at jeg, organisert som jeg er, hadde avklart dette for lenge siden. Men jeg har altså ikke det. Og snart rammer de harde fakta meg: om en drøy måneds tid er jeg på vei nordover og om enda noen måneder er jeg atter student på Blindern igjen – uten at jeg foreløpig har tenkt på hvor jeg skal bo. Har noen et ledig rom? Er ikke kravstor, men høyhastighetsinternett (hvilket flott ord!) og vaskemaskin (oppvaskmaskin?) lyder virkelig som musikk i mine ører. Selv kan jeg stille med bok- og filmsamling, en afrikansk treelefant samt Aftenposten (morgen- og aftennummer).


Om du har rom ledig i kollektiv eller kjenner noen som mangler en kollektivkamerat, send meg en mail på anettenesvold @ gmail.com, en mail som inneholder detaljer som pris, adresse, hvem som bor der, hvor stort det er osv.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

skal du bare ha med EN av de 10000 elefantene som ligger på senga di hjemme? :P

30 April, 2007 20:29  

Post a Comment

<< Home