Saturday, March 31, 2007

Tirsdag

Tirsdag er egentlig en temmelig behagelig og fin dag. Hele høsten begynte vi dagen klokka åtte med en engelsktime i 3C sammen med Amanda, men etter jul har timeplanen blitt endra og det nye tidspunktet passet ikke oss. Så vi begynner dagen en time seinere istedenfor. Da planlegger Einar og jeg ukas undervisning på College Protestant. Dette tar etpartre timer (alt avhengig av hvor kreative vi er/orker å være), og etterpå stikker jeg ned på biblioteket på Den Norske Skolen. Jeg er nemlig bibliotekar her! Hehe…det var jo det jeg drømte om å bli da jeg var yngre, så litt rart å faktisk jobbe litt med det her. I høst vaska jeg alle bøkene, og det var litt av et arbeid (biblioteket er stort!). Men de siste månedene registrerer jeg litt bøker, rydder og setter på plass i hyllene. Det er ikke veldig mye arbeid, men greit å ha noe å gjøre som ikke må planlegges på forhånd! Jeg er her stort sett fram til middag.

Etter middag er det middagshvil (naturligvis), før vi har lekeklubb med de hvite barna på stasjonen klokka halv fire. Her lager vi ting, bader i bassenget eller leker. Morsomt! Klokka seks har vi en times franskundervisning, og det er offisielt siste programpost for dagen. I løpet av kvelden pleier Astrid Katrine og jeg å planlegge undervisningen på Kvinnesenteret, og ble ikke Einar og jeg ferdig tidligere på dagen pleier vi å ta siste rest på kvelden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home