Wednesday, March 14, 2007

I finstasen


10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Endelig oppdateringer her! :) Også så mye på en gang da! Herlig!

14 March, 2007 17:11  
Anonymous Anonymous said...

Hei, Anette. Bra blogg, men eg, Erlend og Geir er litt skuffet over at du ikke har nevnt at sånne staute karer som oss var på besøk.

14 March, 2007 21:50  
Blogger litt matgale ingeborg said...

Fantastiske kjoler! :0)
Dere er tøffe som fikk dere kjoler... jeg kom liksom aldri til det. Men fargen var finere i år:0)

14 March, 2007 23:39  
Blogger Unknown said...

saa fine kjoler!

15 March, 2007 12:59  
Blogger litt matgale ingeborg said...

jeg tikker deg! du har'n...sjekk ut regler på bloggen min:0)

16 March, 2007 12:35  
Anonymous Anonymous said...

Så fine dere ble ;) stilig med grønne stropper :D nedtur å komme hjem, skulderene mine har akkurat slutta å flasse, men ellers følte jeg meg ganske brun når vi hadde ball leker i fysfos i treningsklær ;) Ellers burde du vel ha gleda Einar litt å nevnt de staute karene som var på besøk ja :P

16 March, 2007 13:24  
Anonymous Anonymous said...

Olala! Fiiiiiine jenter og flotte kjoler! Mitt festantrekk (som vel egentlig var et hverdagsantrekk, var det ikke slik? :)) ligger fint i skapet. Mamsen foreslo å ha det på meg i bryllupet til Rags.. hmm.. tror jeg lar det ligge til du kommer tilbake og vi kan sprade rundt sammen i afrikaklær :)

16 March, 2007 19:27  
Anonymous Anonymous said...

hei Anette!hvar det gøy når cecilie var hos deg.jeg kan nok tenke at det var gøy og se Cecilie i en.liker du maten de har der?????????jeg leste om kvinne dagen det er litt rart å strike veske og kjoler.Cecilie er en veldig god lærer du er velig heldig.har du det bra?elefanten er vekk kan du skjøpe en ny elefant vær så snill?du tok det lang tid til å komme til kammurun?
vi har det kammeunske flage det er fint syns du?nå holer vi på med abc stasjoner vi lager påske kortt det er gøy det.har du mange penger kan du ta med en sone penge til skolen?hilsen thomas kim bøe eia

20 March, 2007 09:13  
Anonymous Anonymous said...

Hei! Anette! Var det gøy nor
Cecilie kom på besøk? Dere hade
fine kjoler. Har du laget mange
fine påske-kort!? Vi gjøre det i
dag.Var det gøy og gå i kvine-toget. Det er veldig varmt her.
Jeg tiper det er varmt der nede også.Cecilie er en god lerer.
det har vert lite snø i år hoss oss. Vi har laget en stor kyling
her på skolen.
Hjertelig hilsen fra Amy Amelia
Berge Høgåsveien 12 A.

20 March, 2007 09:15  
Anonymous Anonymous said...

Hei Annette!
Det er nok gøy
og vere i
Kamerun. Jeg
har funnet
ut masse
om Kamerun.
Jeg liker sånne
ting.

Hilsen Edvard Knutshaug
Rekefjord
Hauge i Dalane

20 March, 2007 09:48  

Post a Comment

<< Home