Saturday, February 03, 2007


11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei Anette.
Har du mange venner? Hva spiser du? Liker du deg der? Har du det bra? HILSEN JONNY

06 February, 2007 08:49  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette Hva liker og gjøre? Liker du og spise den maten og har du noen venner? fra Regine.

06 February, 2007 08:57  
Anonymous Anonymous said...

Jeg heter Kristine men du er snill. Du er god til og lese.Du er god til og passe hunder.Cecilie er en god lærer.Det er masse snø ute hos oss.Vi har lagt mange pynte ting.Du er snill.Har dere mat.Har dere det fint.Har dere skole.Har dere dyr.Jeg har katt.Vi har fint klasse rom.Hilsen Kristine

06 February, 2007 09:36  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette går det bra med deg?
nå har vi abc det er gøy.
Men jeg må si deg noe,
i det siste har ikke noe.
Av det jeg har skrevet,
kåmt ut det er ikke gøy.
Kan du ta noen bilder,
som Cecilie kan ta med seg.
Jem får da kan vi se,
dem foresten det er mye snø her.
Nesten en halv meter snø det er,
mye det snøde bare en natt da.
Er du ikke enig nikolai skjeder,
seg uten meg når vi er ute har.
Vi snø ball krig er gøy,
da hiver jeg mangen snø baller.
De andre ikke alle da,
pappa kåm heim på fredag.
Det var gøy det hade våre,
koslig om du hade vert her.
Er de to gutene som du har,
snile med deg det håper jeg.
Men har dere noe go mat der,
nede dere har fisk der nede.
Det vet jeg dere har håper,
at du kan kåme å besøke oss.
Her nede i norge.
hilsenn Steffen 3a

06 February, 2007 09:55  
Anonymous Anonymous said...

Hei! Du er kul. Du er stilig. Hva liker du og gjøre?
Likar du maten der?
Er det mange fine blåmster der?
Har du mange venner?
Du har kult hår.
Jeg har hørt at du forteler om Jesus. Jeg pleier og synge om Jesus
jeg og så.Og det er jo nesten
detsame.Ikke sant! Os ås har det
nesten en halv meter med snø i natt.Vi lager mange snømen og
snølykter og igloer med all snøen.
Og det er mange som har snøball
krig.Cecilie er en god lærer.
Hun er veldig snill og grei også.
Hun skal jo snart reise bort til deg. Og det blir nok koselig for deg.Ikke sant.Og vi hade likt hvist
du kune kåme og besøke os.Foresten
har du blit noe serlig brun i det
siste.Cecilie har tat noe med seks
forskjellige sprøyter.Bare for og
kome på besøk til deg.For hun vil
ikke bli syk.Vi har lært alle
månene her på skolen.Hilsen Amy Amelia Berge høgåsveien 12 A

06 February, 2007 09:58  
Anonymous Anonymous said...

Anette har du det bra?
(DET HAR VERTFAL JEG)
Cecilie er den beste norsklæreren jeg har hatt for hun er den eneste
jeg har hatt i norsk.HUN ER VELDIG SNILL!!!!!Du er heldig som
får være der nede i Kamerun.Liker du å være lærer?Hilsen Margrethe!

06 February, 2007 10:06  
Anonymous Anonymous said...

Hei jeg heter John Magne og jeg liker å tegne og.Fargelege og jeg liker å bade og i januar he jeg fødselsdag hilsen John Magne

08 February, 2007 09:11  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette jeg håper du har det
bra. Men er det varmt?
Cecilie er en god lærer.
Er det mange dyr.
Er det gøy og være i Kamerun.
Vil du komme til Norge?
jeg har vært i Thland.
I Thland er det varmt.
Mamma min kommer fra Thailan.

08 February, 2007 09:21  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette!
Har du det bra i Kamerun? Så at du har sett mange dyr.Er det sant?Jeg har lest og lest og lest og lest i bloggen din. og den er Så FIN!!! kan jeg skrive det en gang til? Har du det bra i Kamerun? Cecilie gleder seg til og besøke deg. Jeg skal til Frankrike i sommerferien og jeg gleder meg sånn! Har du et husdyr? jeg skal få kanin i sommerferien og det gleder jeg meg til også. Er det varmt i Kamerun? Men jeg skal overnatte i Tyskland før jeg kommer til Frankrike. Cecilie sier at du er såååååååååå god i fransk. Er du det? kan snart ikke skrive lenge snart men jeg skal skrive litt til. Håper du lever når du kommer Hjem. Hilsen Nikolai

08 February, 2007 09:23  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette.Liker du og være i Kammerun?Gleder du deg når Cecilie kommer til deg men det gjør hun.Hva liker du og gjøre jeg liker og spille fotball.Hva heter den plassen du bor på?Jeg liker og spille håndbal.Hva heter vennene dine? mine venner heter Thomas og Kevin.Hvordan går det.Jeg heier på liverpool og viking.Er det varmt i Kammerun.Har du mange venner der du er.Hilsen Julian Eia Toks

08 February, 2007 09:35  
Anonymous Anonymous said...

Hei Annette!
Jeg liker og skrive på bloggen din. Dette er 3. gangen jeg skriver på bloggen din. Cecilie gleder seg til og besøke deg i Kamerun. Takk for at du skrev hilsen til oss.

mvh Edvard Knutshaug
Rekefjord
4380 Hauge i Dalane

08 February, 2007 09:53  

Post a Comment

<< Home