Saturday, February 03, 2007

Blomstergutter

Jeg lever faktisk enda – og jeg lever i absolutt beste velgående. Livet i Kamerun er meget, meget bra!

Ta her en dag, for eksempel. Jeg var atter en gang på vei for å prøve å få oppdatert bloggen, da jeg hørte en gjeng smågutter rope etter meg (og tro meg – det er godt at det for en gangs skyld er smågutter som roper, og ikke eldre gutter!). ”Anita, Anita”, ropte de. (Jeg går under navnet Anita her nede, selv om jeg ikke helt skjønner at det skal være så mye lettere enn Anette) Jeg snudde meg, og så gjengen med smågutter holde fram flasker med sand og blomster til meg. Jeg klarte ikke å dy meg, måtte ta både bilde og gi dem noen drops hver. De er nå så søte!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Morsomt å se igjen disse gutta!
Guy, Clauvice, Moïse, og Kabirrou.
De to andre husker jeg ikke navnet på...
:)

olav

04 February, 2007 15:18  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette

Gleder du deg til Cecilie kommer på besøk?Men en ting til det er kult.Han lille gutten som er i bilen
det er kult til å ver så liten syns du det er kult?cecilie er en veldig god lærer.Er det veldig mangen dyr?

05 February, 2007 13:34  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette cesilie gleder seg
til og komme til deg.
Hun lÆrer oss veldig bra,ENGELSK, KRL OG NORSK.SÅN SOM DU ANETTE
JØR I KAMERUN DU LÆRER SIKERT MYE
DER OKSÅ. ER DET MANGE DER.
HAR DU MANGE VENNER?
jEG HAR VERT PÅ FORMIDDAGS TREFF
JEG SÅ DEG PÅ BILDE.PÅ FORMIDDAGS TREF. VA VAR DE BLÅ GUTTENE OG JENTENE MEN DU ER VELDIG FIN PÅ HÅRET OG PÅ KROPEN PÅ ALLT PÅ DEG MEN SAVNER DU CECILIE. hilsen emilie støle elin er min mor

05 February, 2007 13:34  
Anonymous Anonymous said...

Det er Thomas Kim som skrev den.

05 February, 2007 13:36  

Post a Comment

<< Home