Tuesday, October 31, 2006

Kamerunesisk mote


Et år fullstendig fritt for dyre enkeltutskeielser på klesfronten betyr naturligvis ikke at jeg går rundt i de samme fillene hver dag. Som sagt tidligere; er jeg i Afrika så er jeg i Afrika – og jeg får kle meg deretter. Her er siste tilskudd til klesskapet mitt. Ekstra fin føler jeg meg naturligvis med skautet på hodet...

Omslagsskjørt som bare består av et stort tøystykke som brettes/festes i livet (som jeg har på meg her) er forøvrig noe av det mest behaglige jeg veit om å gå i. Og det gjør ingenting om man må stoppe opp på gata og feste skjørtet pånytt sånn at det ikke ramler av; det er sånn det skal være...det er det som er sjarmen med det...

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj, så fin du var!
Høres ekkelt ut med alle insektene osv. Et par edderkopper i uka i hybelen min virker plutselig ikke som noe problem lenger...
Kan ellers fortelle at det snør på østlandet i dag. Sitter inne nå og gruer meg litt til å gå ute i en halvtime for å komme meg til ei venninne. Liker snø, men er ikke helt klar for vinter ennå.. Tida går for fort!
Lørdag er det foresten høst-treff i gp-klubben. Da går du glipp av mgp82, stemming over 2.plassene fra 86-06, og besøk av Anne Karine strøm:-)
Klem fra Gonni

31 October, 2006 15:41  
Anonymous Anonymous said...

Hehehe..d va ett kongeantrekk suns nå eg, spesielt me skaute på!:)

31 October, 2006 17:49  
Anonymous Anonymous said...

Psst, psst, bella bella!
Digger det antrekket!

01 November, 2006 14:17  
Blogger Miriam said...

Så fiiin du var! :)
Jeg har ikke vært innom her på lenge, det må jeg bli flinkere til, for du skriver jo som et olja lyn!
Håper du har det fin-fint.

08 November, 2006 11:20  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette! Jaggu var jeg ikke innom NMS' sider og ser bilde av Julemesse 2005-komité-Anette som ettåring! Stilig :-) Aktiv ungdom, så herlig! Håper du har d bra og trives masse! Stor klem fra Ragnhild (ex-F2'er :)

13 November, 2006 13:30  
Anonymous Anonymous said...

Hei du=)

Måtte titta innom siå di. Så fine du va må eg sei. Savne Kamerun altså! Sitte her og ler litt for meg sjøl. Va kjekt å bli kjent med deg! Kossen går det på skolen? Någe nytt skjedd i det sista?

Hils kjentfolk!
Anja

15 November, 2006 00:23  
Anonymous Anonymous said...

Ikke mange jenter som kler slike klesdrakter.

Imponerende.

- Leif Arne -

www.gogutten.weblogg.no

18 November, 2006 23:47  

Post a Comment

<< Home