Sunday, October 08, 2006

Oktober

Lagsfolka har nå reist fra Ngaoundèrè. Om ikke avskjeden var direkte trist, må det innrømmes at det er litt rart å sitte igjen her "alene". Vi har tatt dem med rundt omkring i byen, hatt dem på middag, hengt med dem om kveldene og ikke minst vært på college sammen med dem. Takk for ei fin uke sammen!

Lørdag kveld hadde vi samling for internatelevene. De sto for det meste av underholdningen selv (til og med innleid band fra Gospel Singers, koret til Col Prot), men vi fikk da opp stemningen litt vi også da vi dro til med "If I was not upon this stage" (Hey, you, get out of my street!"). Både rektor, disiplinsjef og et stort antall lærere var til stede, så nå fikk vi sannelig vist oss fra en litt annen side

Jeg har dessuten flytta! Nå har jeg et stort hus kun til min disposisjon ei hel uke. Huset har stor stue, greit kjøkken, tre store soverom og bad. I tillegg er det en flott "vinter"hage/veranda med vegger hvor vi kan sitte uten at myggen biter. Hele huset er med andre ord svært koselig, så her kommer jeg til å trives! Og før noen lurer: om ei uke kommer det to jenter fra Hald som skal flytte inn sammen med meg. :)

2 Comments:

Blogger Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne said...

Hvilket hus er det du har flyttet inn i? Morsomt å vite
for oss som er lokalkjente...
Hei og Hopp!

09 October, 2006 21:51  
Blogger MB said...

heihei, tusen tusen takk for en fin uke!
dere var så snille...:) tok dere av oss når det ble for mye:) vi hadde mye gøy..

Stå på Anette! dere er så flinke, så:) (jeg deltok jo tross alt i en skoletime... synes dere er tøffe jeg, er jo ikke bare, bare!!)

Vi holder kontakten, vet du..

stor klem og smil fra meg!

10 October, 2006 19:32  

Post a Comment

<< Home