Saturday, September 02, 2006

La maison - et liv i sus og dus


På tide med et lite bilde av huset mitt. Foreløpig har jeg en leilighet vegg-i-vegg med Einars, og sånn skal jeg bo i hvert fall en måned til. Jeg har to soverom, stor stue, bad og kjøkken. Luksus for en forhenværende fattig student som bare har hatt 8 kvm til rådighet!


Og dette er utsikten fra utgangsdøra mi. Gresset er nyslått, og trærne står grønne og fine. Huset i bakgrunnen er forøvrig det gamle internatet til de norske elevene, og det er derfra jeg sitter og prøver å legge ut på bloggen samt å sende mail. Apropos nyslått gress, forresten: skjønner ikke hvorfor gresset må klippes klokka halv sju om morgenen. La meg få den siste halve timen før jeg må stå opp så rolig og stille som mulig...!

4 Comments:

Blogger Elisabeth said...

hei Anette :)
Nå er mamma her på besøk på hybelen min, hun har til min store glede fylt opp kjøleskapet mitt, så nå har jeg masser av mat :P Jeg har også fått nye klær og fine støvler :D mamma må komme på besøk oftere :D koselig å lese det du skriver på sia di, jeg er inne mange ganger til dagen :)
Klem Elisabeth

03 September, 2006 09:23  
Anonymous Anonymous said...

Dette må være noe annet enn Sagene, ja. Men er det ikke forbud mot for tidlig plenklipping i Nigeria heller? Hvordan skal det gå med verden..

Utsikten min er ikke så dum den heller. Dog ikke som den var i mars.

04 September, 2006 19:43  
Blogger Ingunn said...

Heisann du

Hva koster en flybillett til der du bor i desember??

05 September, 2006 13:15  
Anonymous Anonymous said...

Hei Anette-mor! Det er så skjønt så skjønt å lese og se bilder av hvordan du har det ;-) Har deg stadig i øyekroken, og stadig i bønner! Bless You, sweet darling:-)

05 September, 2006 19:28  

Post a Comment

<< Home