Monday, October 02, 2006

Gleder

Dagene flyr, og internett er ikke svært stabilt her. Mao ligger jeg fremdeles på latsiden når det gjelder blogginga. Beklager til alle dere som er innom her titt og ofte!

Krussen pluss to ettåringer fra NKSS har ankommet, og med dem fikk jeg en meget velkommen forsendelse hjemmefra. Onkel Gunnar har ordna ny pc til meg, mor&far har sendt Mengaloth, Vertigo, Henne, Credo mm, og Maia har vært en engel og sendt med tre pakker med vakumpakket fullkornsbrød. Miriam (ettåring i NKSS) hadde med seg ikke mindre enn fem salamipakker til meg, samt to store melkesjokoladeplater med daim. Tusen takk til dere alle! Veit ikke hva jeg ble mest glad for, jeg! I går kveld satt jeg og så ut over "gavebordet"...og det krevde ikke mange sekundene å fastslå at det å åpne posene og ta fram hver en ting gjorde meg gladere enn julegavene hjemme i Norge har gjort meg de siste ti årene. Til ettertanke! (Vel, skal nå innrømmes at jeg ikke har fått en pc i julegave noengang...men det er en litt annen sak.)



ps: er det noen som kan fortelle meg om NRK har skaffet seg en ny grand prix-kommentator til neste år? Og veit man hvorfor Jostein ikke får jobben lenger? Er det pga kommentarene hans, er det fordi folk reagerer på kommentarene - eller er det en annen grunn?

5 Comments:

Blogger Elisabeth said...

hei!
"Beslutningen om ikke å engasjere Jostein Pedersen som kommentator for Melodi Grand Prix, er et ledd i det pågående utviklingsarbeid for å fornye det årlige showet" <-- d stod på NRK sine sie. Trur ikje me vett mer en det:)

03 October, 2006 09:37  
Blogger Elisabeth said...

å nei di he ikje fonne ny:P

03 October, 2006 09:38  
Anonymous Anonymous said...

Oi, dette er jo ground-braking-news! Litt fornying trengs jo, det er vi jo alle(?) mer eller mindre enige i, men et grand prix uten den stemmen? Det blir rart!

(Det er det rareste jeg noen gang har sendt av gårde...(selv om jeg liker det selv) KOS DEG!!!(og bare hyggelig))

03 October, 2006 21:18  
Blogger Siv B. said...

Når JOstein slutte e d jo enda ein mindre grunn til å se på programmet

04 October, 2006 14:36  
Blogger Siv B. said...

her kan du lese hva jostein Pedersen selv sier

www.josteinp.com

04 October, 2006 14:40  

Post a Comment

<< Home